Corona Update

Beste klant,
Momenteel is de showroom van de tegelhandel op afspraak geopend. Verder zijn we tijdens
openingstijden per telefoon en e-mail bereikbaar. Wij kunnen ons voorstellen dat dit vervelend is en
dat u vragen heeft. Hieronder proberen wij zo goed als mogelijk antwoord te geven op de meest
gestelde vragen.

LAATSTE UPDATE: 19 mei 2020
Pas goed op uzelf en op elkaar.

Team van der Rijt

MEEST GESTELDE VRAGEN EN ANTWOORDEN

Hoe kan ik jullie bereiken?

Tijdens openingstijden zijn wij bereikbaar per telefoon. Gezien onze beperkte bezetting en de
grote hoeveelheid telefonische vragen die wij momenteel ontvangen vinden wij het fijn als u
een e-mail wilt sturen. Wij zullen u dan op een rustig moment terugmailen of bellen.

Kan ik tegels of natuursteen komen uitzoeken nu?

De showroom van de natuursteenzagerij is geopend.
De showroom van de tegelhandel is op afspraak geopend. U kunt telefonisch een afspraak
maken, of uw verzoek richten aan yvonne@vdrijt.nl. Indien u vermeldt wat uw wensen zijn,
dan kunnen we er wellicht voor zorgen dat uw bezoek aan onze showroom zo kort mogelijk
hoeft te duren.

Kan ik mijn bestelde spullen komen afhalen?

Dat kan. Wij hebben een aantal maatregelen genomen waardoor het bezorgen en afhalen
van tegels en toebehoren door kan gaan. Wij zorgen dat uw bestelling klaar staat, waardoor
u kort aanwezig bent en indien u tevoren betaalt heeft niet binnen hoeft te komen.

Wat moet ik doen als ik tegels of toebehoren tekort kom?
Het eenvoudigste is het als u ons een e-mail kunt sturen met wat u wenst te hebben. Als u
daarbij het nummer van de bon of factuur vermeldt, dan zoeken wij de informatie bij elkaar
en laten wij u weten wanneer hetgeen u wenst na te bestellen klaar ligt.

Ik heb tegels besteld en jullie hadden gezegd dat deze gewoon op voorraad waren. Worden deze
wel gewoon geleverd?

Wij hebben extra maatregelen getroffen waardoor onze chauffeur uw tegels gewoon kan
leveren.

Indien op uw bon of factuur vermeld staat dat uw tegels uit voorraad geleverd worden, dan
kunt u ervan uitgaan van de planning zoals u die hebt afgesproken tijdens de bestelling. Onze
planner belt u minimaal een dag voor levering op. Wijzigt uw planning, dan is het fijn als u
een e-mail wilt sturen aan planning@vdrijt.nl met uw bericht.

Indien op uw bon of factuur vermeld staat dat uw tegels een speciale bestelling zijn, bestaat
er een kleine kans dat orders geplaatst in de afgelopen twee maanden vertraging oplopen.
Dit aangezien 90% van alle tegelfabrieken gevestigd is in Noord-Italië of Spanje en fabrieken
een tijdje gesloten zijn geweest.

Als wij zeker weten dat uw bestelling niet geleverd kan worden in de week die u afgesproken
heeft, dan bellen wij u op. Hoort u niks van ons, dan mag u er voorlopig vanuit gaan dat uw
tegels op tijd geleverd worden.

Wij verzoeken u vriendelijk ons niet te bellen met vragen over de levering van tegels die
niet uit voorraad leverbaar zijn. De informatie wisselt nog regelmatig, dus ook voor ons is
het niet op elk moment mogelijk u direct het juiste antwoord te geven. Maakt u zich zorgen
over uw bestelling, dan is het gezien onze beperkte bezetting en de grote hoeveelheid
telefonische vragen die wij momenteel ontvangen fijn als u een e-mail wilt sturen. Wij zullen
u dan op een rustig moment terugmailen of bellen.

Ik heb een offerte van jullie ontvangen en ik wil akkoord geven. Hoe doe ik dat nu?

Het eenvoudigste is als u antwoordt op de e-mail die u van ons heeft gehad. Als u daar in de
volgende gegevens vermeldt, dan ontvangt u van ons een orderbevestiging.

  • Welke regel(s) uit de offerte akkoord is/zijn
  • Aantal meters/stuks
  • In welke week u de tegels nodig hebt (het is voor ons fijn als u meerdere leverweken
    als optie aangeeft)
  • Of u een factuur wilt ontvangen zodat u voorafgaand aan levering kunt betalen, of
    dat u betaalt bij levering

Ik was al eerder in de showroom en heb iets gezien waarvan ik nu de prijs wil weten. Hoe kom ik
daar nu achter?

Gezien onze beperkte bezetting en de grote hoeveelheid telefonische vragen die wij
momenteel ontvangen fijn als u een e-mail wilt sturen met de naam van de tegel waarvan u
graag een prijs wilt weten, met het aantal meters. Wij zullen u dan op een rustig moment
terugmailen of bellen.

Welke veiligheid- en gezondheidsmaatregelen neemt van der Rijt?

De veiligheid van u en onze medewerkers is het belangrijkste voor ons. Hier volgen we de adviezen
van het RIVM op. Met het oog op het voorkomen van het verder verspreiden van het coronavirus
hebben we de volgende additionele maatregelen genomen:

  • Medewerkers houden minimaal 1,5 m afstand van elkaar en van u. Zij dragen
    veiligheidshesjes die iedereen hiervan bewust maken.
  • Pinautomaten, deurklinken en balies worden regelmatig extra schoon gemaakt.
  • Wij hebben desinfecterende handgel voor u beschikbaar.
  • Alle medewerkers wassen regelmatig hun handen. Wij hebben papieren handdoeken
    aangeschaft.
  • Onze chauffeur heeft desinfecterende handgel om zichzelf te ontsmetten voordat hij bij u
    komt.

Wat vragen we aan onze klanten? Neem de volgende richtlijnen in acht:

  • We vragen u bij het afhalen van bestellingen zoveel mogelijk alleen te komen.
  • Betaal bij voorkeur per PIN.
  • Houd 1,5 meter afstand.